Plastový plot – ale jaký?

08.10.2012 18:22

Plastové ploty mají řadu výhod a předností. Nepleťme si ale plastové ploty vyráběné firmou KM Plast s plastovými ploty vyráběnými z levných recyklovaných surovin.

Recyklát versus kvalitní suroviny
Plastové ploty jsou vyráběny buď z kvalitního PVC, shodného s materiálem používaným při výrobě kvalitních plastových oken, nebo z recyklátu. Rozdíl poznáte již na první pohled. Plastové ploty, jež jsou vyrobeny z recyklovaných surovin, jsou na pohled porézní, mají větší hmotnost a k dodání jsou většinou v omezené barevné škále – nejčastěji v hnědé, zelené nebo černé barvě. Tyto ploty či plotovky snáze podléhají povětrnostním vlivům, časem se začínají drolit a postupně se rozpadají.

U plastových plotů a plotovek z kvalitních surovin k takové destrukci nedochází díky použité surovině a celistvému povrchu, který je velmi odolný vůči povětrnostním podmínkám – nepoškodí je mráz, vysoké teploty, a dokonce je nezničí ani agresivní posypová sůl.

Takové ploty vyrábí právě tuzemská společnost KM Plast, která se specializuje na výrobu plotů a dalších výrobků z PVC. U těchto plotů je nabídka barevné škály prakticky neomezená. Základní barevné varianty jsou bílá, ořech, dub, borovice a třešeň; další barvy jsou za příplatek.

Nosnost profilů a zakončení plotovek
Plastové ploty – nosné profily – vynikají svými vlastnostmi i díky nosnosti, která je dána vyztužením těchto nosných profilů. Pro zakončení samostatných plotovek se používají obloukové nebo ploché koncovky, které se do profilu lepí speciálním lepidlem (je součástí dodávky KM Plast). Nosný profil je vyztužen pozinkovaným nebo hliníkovým profilem a zakončen stejně jako plotovky plastovou záslepkou.

Plastové ploty nebo jednotlivé plotovky dodává firma KM Plast ve formě tzv. na klíč nebo v podobě stavebnice, kterou zvládne sestavit každý kutil.

Více se dozvíte na https://www.kmplast.cz/realizace/plastove-ploty, nebo kontaktujte zákaznický servis: Karel Kaňák, tel.: +420 601 578 288, e-mail: kanak@kmplast.cz.

Užitečné informace

08.12.2015 12:00
Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí: Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin, vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat. Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše...
11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější...
15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální...
27.10.2014 11:08
Ať už působíte v oblasti výroby nebo služeb, zviditelníme Vaše podnikání. Všichni známe kvalitní výrobky nebo poskytované služby řady firem, které se však ocitají na pokraji krachu. Častým problémem je, že se o těchto firmách zkrátka neví. Pokud by však správně propagovali to co nabízejí – je...
04.04.2014 14:57
Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali. Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí. PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž...
16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail -...
16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat...
01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat...
16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na...
26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní...
1 | 2 >>

Kontakt

Agentura JAPA
Ke Skalce 307
267 42 Broumy
+ 420 724 302 638 info@agenturajapa.cz