Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Public relations – budování značky firmy

PR se oproti klasické reklamě soustředí na dlouhodobé cíle, jako je image firmy, budování povědomí o značce, vztah s potenciálním klientem a komunikace s cílovými skupinami. Public relations znamená budování vztahu s veřejností. Angažovat se v oblasti public relations znamenalo po dlouhá léta udržovat vztahy s novináři. V dnešní době je třeba tento pojem chápat jako přímý vztah se zákazníky. Klasická reklama skomírá a public relations se stávají jedním z hlavních nástrojů pro budování značky.

V této oblasti nabízíme:

• komunikaci s vašimi zákazníky zprostředkovanou médii – jde o nejstarší podobu PR (být v kontaktu s novináři),
• komunikaci s obchodními partnery (protože se vyplatí působit na vaše obchodní partnery důvěryhodně),
• příprava událostí, jejich naplánování, organizace a medializace (tiskové konference, firemní akce, promo akce apod.),
• vytváření image značky, strategie jejího rozvoje, realizace mediálních plánů a zpětná vazba,
• návrh a případná úprava stávajících webových stránek (zefektivnění),
• naplnění obsahové části webových stránek (pravidelná aktualizace),
• optimalizace stránek – tzv. SEO, klíčování slov apod.,
• PR články,
• fotografické služby,
• aj.

Pro sjednání individuální konzultační schůzky využijte náš kontaktní formulář.