Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

"Vše nejlepší k narozeninám..."

08.12.2015 12:00

Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí:

Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin,
vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat.

Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše narozeniny vůbec nezajímají.

Někteří si sice vzpomenou, ale většinou posílají jen sms nebo emailové blahopřání.

Ti chytřejší jdou ale o krůček dál: Pošlou nám blahopřání poštou. A do něj vloží také drobný dárek, poukázku či slevový kupon. (Nebo nám jej předají osobně.)

Proč?

Když totiž něco podobného pošleme sami našim zákazníkům, odlišíme se.

Ano, všichni si sice řeknou, že to děláme jen proto, aby si u nás zase něco koupili.

Přesto se ale neubrání pocitu, že je náš krok potěšil. A až se příště budou rozhodovat o tom, komu poslat svou další objednávku, budou zase o krůček blíž k nám než ke konkurenci.

Jaká pravidla zavedete pro blahopřání VIP zákazníkům ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje...


Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz