Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zviditelníme Vaše podnikání

27.10.2014 11:08
Ať už působíte v oblasti výroby nebo služeb, zviditelníme Vaše podnikání. Všichni známe kvalitní výrobky nebo poskytované služby řady firem, které se však ocitají na pokraji krachu. Častým problémem je, že se o těchto firmách zkrátka neví. Pokud by však správně propagovali to co nabízejí – je velmi pravděpodobné, že by řešili opačný problém –...

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57
Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali. Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí. PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vepřové maso s rodným listem

13.01.2015 15:06

Nový rok přinesl řadu změn v označování potravin, na které jsme my spotřebitelé čekali celou řadu let. Jedná se o nové, srozumitelnější informování zákazníka o konkrétních potravinách, jejich složení nebo třeba zemi původu.

Čeští spotřebitelé byli až doposud často mylně informováni o řadě skutečností týkajících se potravin, které nakupovali. To, co bylo na potravinách uváděno, nebylo vždy přesné a už vůbec ne čitelné. Nyní musí být písmo větší, čitelnější, supermarkety mají nově povinnost informovat o pěti zemích největších dodavatelů zboží a od dubna letošního roku se dočteme doposud často těžko dohledatelné informace o zemi původu vepřového masa.

V tuzemsku je vepřové maso sice nejprodávanější, přesto tato povinnost platila pouze u masa hovězího. Na balíčcích masa byla uvedena pouze země, kde proběhla s masem poslední výrobní operace – například kde bylo maso baleno.

Nově se tedy dočtete, kde se konkrétní zvíře narodilo, kde bylo vykrmeno a kde následně poraženo. Tyto informace můžeme označit jako rodný list každého prasete.

Pro mnohé bude překvapivé zjištění, kolik kilometrů konkrétní zvíře nacestovalo, vybere-li si maso od zahraničního dodavatele – chovatele. Nacestované kilometry znamenají pro prase poměrně vysokou psychickou, ale mnohdy i fyzickou zátěž. Pomineme-li nepohodu zvířat, projeví se mnohahodinový transport zejména v kvalitě masa.

Pokud jste příznivci masa a chcete eliminovat stresování zvířat před porážkou, sáhněte po mase z českého chovu. Jedním z mnoha argumentů, proč být v tomto ohledu patriot, je i fakt, že jsou tuzemské chovy prasat bedlivě kontrolovány. Můžeme se tak pochlubit masem, které neobsahuje antibiotika, hormony nebo dioxiny – jak se v řadě případů stalo v okolních státech.

Nově zavedenými pravidly se tak stáváme více svými pány – můžeme dát supermarketům jasně najevo, že máme zájem o české potraviny. Doposud byla většina v tuzemsku prodávaného masa označována jako české. Obchodníci tak využívali vlnu zájmu o české potraviny, která se v poslední době zvedla. Nyní se ale dozvíme skutečnou pravdu.

Pro většinu z nás již není rozhodující pouze cena a kvalita potravin je považována za standard. Přemýšlejme, koho koupí konkrétní potraviny podporujeme a koho zaměstnáváme… Je to jen na nás!

Pokud se chcete dozvídat aktuální informace o vepřovém mase, doporučujeme webové stránky www.ceske-veprove.cz.

-SCHP-