Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Newsweek ohlašuje nové plány na globální expanzi

29.05.2014 10:00

Časopis Newsweek podepsal dohodu se společností Empirical Media o podpoře zahraničních licenčních příležitostí pro časopis na cílových celosvětových trzích.

Pouhé tři měsíce po úspěšném obnovení tištěného vydání časopisu Newsweek ve Spojených státech a Evropě oznámila redakce kultovního týdeníku, že uzavřela exkluzivní partnerství se společností Empirical Media o vyhledávání zahraničních licenčních smluv pro časopis Newsweek a server Newsweek.com na cílových trzích po celém světě.

"Máme radost, že můžeme oznámit uzavření partnerství s Empirical Media. Umožní nám přinášet místní vydání našeho časopisu čtenářům na trzích po celém světě," řekl Etienne Uzac, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti IBT Media, vlastníka časopisu Newsweek. "Poptávka po časopisu Newsweek je globální, a od opětovného uvedení značky na trh v USA a Evropě jsme svědky rostoucího zájmu o naše články. Ve světle těchto trendů vidíme významnou příležitost k mezinárodnímu posílení přítomnosti značky. Těšíme se na spolupráci s Empirical Media, která nám umožní tento krok realizovat."

Poskytovatel globálních mediálních služeb a poradenská společnost Empirical Media bude usilovat o podporu zahraničních licenčních partnerství za účelem publikování Newsweeku na cílových trzích. Zpočátku se zaměří na pokrytí rostoucí poptávky ve střední Evropě a Asii. Newsweek, jako historicky silná licenční značka, již vychází prostřednictvím místních licenčních partnerství v Koreji, Pákistánu, Polsku, Japonsku a Latinské Americe.

"Existuje silná poptávka po rozšíření vydávání a distribuce časopisu Newsweek po celém světě," řekla Laurie Benson ze společnosti Empirical Media. "Jsme nadšeni partnerstvím s časopisem Newsweek a IBT Media, tím, že jim můžeme pomáhat při poskytování vysoce kvalitního redakčního obsahu většímu množství čtenářů ve více jazycích."

-red-