Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

"Někdo tady rejžuje..."

27.10.2014 10:53

V souvislosti s ruským embargem spadla cena jatečných prasat - za posledních pět týdnů o deset procent. Proč se ale toto zlevnění nepromítlo do cen pro koncové zákazníky?

Hlavní část tlaku na ceny vychází od obchodníků s masem, částečně od maloobchodních řetězců. Maloobchodní řetězce využívají nadbytku masa ke snaze o snížení ceny. To je obvyklá praxe v každém obchodě. Zarážející však je, že se ono 10% snížení zatím nikde v cenách masa neprojevilo. Znamená to, že maloobchodní řetězce využívají situace a navyšují svoji marži. Z problémů zemědělců tak neprofitují koneční spotřebitelé, ale obchodníci.

„Důvodem klesání cen je nadvýroba v EU a přístup některých zemí k vypořádání se s ní. Ve snaze řešit ji jsou často při vývozu masa používány praktiky, které mohou náš malý a otevřený trh velmi výrazně poškodit,“ vysvětlit Ing. Jan Stibal, ředitel Svazu chovatelů prasat v Čechách a na Moravě. „Maso je k nám dnes dováženo za ceny, za které je nemůže nikdo vyrobit. S velkou pravděpodobností jde o skryté dotace v některých starých zemích EU. Nejhorší ze všeho je, že chovatelé utrpí obrovskou ztrátu, a přitom spotřebitel nic nepozná – peníze spolykají nadnárodní korporace,“ dodal Stibal.

Chovatelé prasat se, při tomto vývoji, obávají o svoje přežití. Přitom právě oni nám zajišťují základ kvalitního a bezpečného vepřového masa. Dovoz většinou obsahuje výrazně nekvalitnější maso použitelné, při dostatku ochucovadel a barviv, tak jen do výroby.  Pokud nechceme, abychom byli naprosto závislí na tom, co nám kdo prodá, je třeba tuzemské výrobce masa podpořit: vybírat maso tuzemského původu.

Dobrou zprávou je novinka, která vstoupí v platnost v dubnu 2015, kdy vznikne povinnost označování masa – jeho původu. Na etiketách se tak dočteme, kde se jednotlivé zvíře narodilo, kde bylo vykrmeno i v jaké zemi bylo poraženo.

Nebude tak docházet - jak je tomu v současné době - ke klamání spotřebitele v podobě označení masa například CZ. Nejedná se totiž o zemi, ze které konkrétní zvíře pochází, ale pouze o informaci, kde byla s konkrétním produktem provedena poslední výrobní operace. Například že maso bylo v České republice pouze porcováno, nebo dokonce jen baleno.

Veřejnost tak získá přesné informace o původu masa a nebude závislé na marketingových označeních řetězců. Podle nich by se mohlo zdát, že se k nám nedováží snad ani gram masa – snad každý kousek masa je označen vlaječkou nebo nápisem „České maso“. Pravda je však často jiná.

Až bude maso povinně označováno zemí původu, bude jen na nás, spotřebitelích, které si vybereme.

-japa-