Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23

Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny.

Tam kde byla obsluha nepříjemná se obvykle nevracíte a již při prvním nákupu se snažíte pobyt v dané prodejně zkrátit na minimum. Naopak tam, kde se setkáte s usměvavými prodavači, kteří nejsou dotěrní, ale naopak v případě dotazu milí a ochotní – je velmi pravděpodobné, že se vrátíte a ještě se o zkušenost podělíte se známými.

Nepodceňujte proto komunikaci s klienty ani ve vaší firmě a to při všech formách kontaktu:

  • Telefonický
  • Osobní
  • E-mailová korespondence

I když se zdá, že z daného kontaktu obchod nevzejde, nepodceňujte navázaný kontakt a buďte ke klientům vstřícní. Je možné a často velmi pravděpodobné, že pokud bude komunikace pro klienta příjemná, personál vstřícný, určitě se na vás obrátí – jakmile bude vaše služba či výrobek pro klienta aktuální.

Pro poradenství v oblasti komunikace využijte Agenturu JAPA, která provede ve vaší firmě analýzu. Zhodnotí aktuální stav a navrhne konkrétní řešení, které povede k efektivnímu zlepšení.

Těšíme se na spolupráci Agentura JAPA