Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zviditelníme Vaše podnikání

27.10.2014 11:08
Ať už působíte v oblasti výroby nebo služeb, zviditelníme Vaše podnikání. Všichni známe kvalitní výrobky nebo poskytované služby řady firem, které se však ocitají na pokraji krachu. Častým problémem je, že se o těchto firmách zkrátka neví. Pokud by však správně propagovali to co nabízejí – je velmi pravděpodobné, že by řešili opačný problém –...

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57
Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali. Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí. PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23

Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny.

Tam kde byla obsluha nepříjemná se obvykle nevracíte a již při prvním nákupu se snažíte pobyt v dané prodejně zkrátit na minimum. Naopak tam, kde se setkáte s usměvavými prodavači, kteří nejsou dotěrní, ale naopak v případě dotazu milí a ochotní – je velmi pravděpodobné, že se vrátíte a ještě se o zkušenost podělíte se známými.

Nepodceňujte proto komunikaci s klienty ani ve vaší firmě a to při všech formách kontaktu:

  • Telefonický
  • Osobní
  • E-mailová korespondence

I když se zdá, že z daného kontaktu obchod nevzejde, nepodceňujte navázaný kontakt a buďte ke klientům vstřícní. Je možné a často velmi pravděpodobné, že pokud bude komunikace pro klienta příjemná, personál vstřícný, určitě se na vás obrátí – jakmile bude vaše služba či výrobek pro klienta aktuální.

Pro poradenství v oblasti komunikace využijte Agenturu JAPA, která provede ve vaší firmě analýzu. Zhodnotí aktuální stav a navrhne konkrétní řešení, které povede k efektivnímu zlepšení.

Těšíme se na spolupráci Agentura JAPA