Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

JAPA versus zákazníci...

01.05.2013 23:21

Možná jste se i vy setkali s PR agenturou nabízející celou řadu služeb. Možná se vám její nabídka i líbila, ale…

Drtivá většina PR agentur na tuzemském trhu se zaměřuje zejména na malé a střední firmy. Proč tomu tak je? Odpověď je nasnadě: velká firma = velký rozpočet na reklamní a marketingové aktivity, z čehož vyplývá i vyšší zisk.

Každý zákazník je důležitý
PR Agentura JAPA bere vážně každého klienta, ať už se jedná o firmu, která zaměstnává pět set a více zaměstnanců, nebo klienta OSVČ. Rozdíl mezi většinou ostatních firem, zabývajících se PR, a Agenturou JAPA je zejména v osobním přístupu a komplexnosti nabízených služeb, které u nás můžete poptávat.

Individuální přístup
JAPA vyslechne potřeby a přání každého klienta, které následně zhodnotí, vezme v úvahu konkurenci a navrhne optimální řešení. Nedá se tedy obecně říci, že vám doporučí zaměřit se výhradně na webové stránky, nebo na tištěnou formu reklamy a podobně. Vždy postupuje systematicky, podle individuálních potřeb každé firmy, společnosti či drobného podnikatele.

Kde a za kolik být viděn?
Vzhledem k současné situaci nejen na tuzemském trhu je důležité investovat část finančních prostředků do reklamy – v jakékoli podobě. Řada společností proto prezentuje svoji firmu v novinách, formou PR článků na řadě serverů a podobně. Jde o správnou myšlenku, pokud je ovšem provedena uváženě a cíleně. Abyste se dokázali na současném marketingovém trhu zorientovat, je dobré oslovit odborníky, kteří vědí, do jakého produktu má smysl investovat a do jakého ne. I s tímto vám pomůžeme.

Efektivita
Vrátíme-li se k tématu ostatních agentur versus Agentura JAPA, nalezneme další rozdíl v podobě velké produktivity a často rychlého výsledku financí vynaložených na reklamu. Právě efektivita je to, co naše zákazníky zajímá. Rozpočty investic do propagace a PR jsou zákazníkovi předem předloženy, vysvětleny a jsou jím schváleny. Má tak vždy jasný přehled o konkrétních částkách za konkrétní položky.

Cenová dostupnost Agentury JAPA
Už na základní škole nás učili, jaký je rozdíl mezi podnikatelem a podnikavcem. A právě proto, že se Agentura JAPA necítí a nechce být podnikavci, zakládá si více než na okamžitém zisku na dlouhodobé spolupráci a spokojenosti svých klientů.