Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Co by nemělo chybět v e-shopu???

12.07.2013 11:09

Během letošních Vánoc čeští internetoví prodejci utržili přibližně 18 miliard korun. Nakupování na internetu je zkrátka pohodlné a ceny bývají někdy až několikanásobně nižší než v kamenných prodejnách. Internetových obchodů ale každým dnem přibývá, a tak se pojďme podívat, jak můžete svůj e-shop vylepšit a zákazníkovi tak nabídnout víc než všudypřítomná konkurence.

Dobře zapamatovatelný název
Každý internetový obchod by měl mít snadno zapamatovatelný název. Snažte se vymyslet takový, který zároveň bude moci být i Vaší internetovou doménou. Zákazníkům tak ušetříte spoustu práce a na Váš web se dostanou snadněji. Zvláště u takových stránek, jakými jsou internetové obchody, je velice důležité, aby působily důvěryhodně. Kromě názvu obchodu by pro zákazníky neměl být problém, aby se lehce dozvěděli také jméno provozovatele. Spolu s tím je vhodné uvést také adresu a IČ.

Novinky a doporučené zboží
Zákazník, který zamíří na Váš e-shop, ne vždy ví, o jaký výrobek má vlastně zájem. Šanci, že si u Vás něco koupí, zvýšíte tím, když na Vašich stránkách zavedete dvě nové rubriky – novinky a doporučené zboží. Zatímco v sekci novinky se zákazník opravdu snadno dozví, které modely výrobků jsou ve Vašem obchodě nejnovější, díky sekci doporučené zboží každý snadno nabude dojmu, že zmíněné výrobky jsou zákazníky ozkoušené a může se na ně tedy spolehnout.

Více na: Webgarden.cz