Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zviditelníme Vaše podnikání

27.10.2014 11:08
Ať už působíte v oblasti výroby nebo služeb, zviditelníme Vaše podnikání. Všichni známe kvalitní výrobky nebo poskytované služby řady firem, které se však ocitají na pokraji krachu. Častým problémem je, že se o těchto firmách zkrátka neví. Pokud by však správně propagovali to co nabízejí – je velmi pravděpodobné, že by řešili opačný problém –...

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57
Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali. Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí. PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Co by nemělo chybět v e-shopu???

12.07.2013 11:09

Během letošních Vánoc čeští internetoví prodejci utržili přibližně 18 miliard korun. Nakupování na internetu je zkrátka pohodlné a ceny bývají někdy až několikanásobně nižší než v kamenných prodejnách. Internetových obchodů ale každým dnem přibývá, a tak se pojďme podívat, jak můžete svůj e-shop vylepšit a zákazníkovi tak nabídnout víc než všudypřítomná konkurence.

Dobře zapamatovatelný název
Každý internetový obchod by měl mít snadno zapamatovatelný název. Snažte se vymyslet takový, který zároveň bude moci být i Vaší internetovou doménou. Zákazníkům tak ušetříte spoustu práce a na Váš web se dostanou snadněji. Zvláště u takových stránek, jakými jsou internetové obchody, je velice důležité, aby působily důvěryhodně. Kromě názvu obchodu by pro zákazníky neměl být problém, aby se lehce dozvěděli také jméno provozovatele. Spolu s tím je vhodné uvést také adresu a IČ.

Novinky a doporučené zboží
Zákazník, který zamíří na Váš e-shop, ne vždy ví, o jaký výrobek má vlastně zájem. Šanci, že si u Vás něco koupí, zvýšíte tím, když na Vašich stránkách zavedete dvě nové rubriky – novinky a doporučené zboží. Zatímco v sekci novinky se zákazník opravdu snadno dozví, které modely výrobků jsou ve Vašem obchodě nejnovější, díky sekci doporučené zboží každý snadno nabude dojmu, že zmíněné výrobky jsou zákazníky ozkoušené a může se na ně tedy spolehnout.

Více na: Webgarden.cz