Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03

Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu.

Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili?

Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá.

Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto zákazníkům napíšeme např.:

„Vážený zákazníku,
nevím, čím to je, ale již delší dobu jsme o vás neslyšeli.
Možná nebyla vhodná chvíle. Možná jsme neměli to správné zboží. A možná jsme někde udělali chybu. V každém případě bychom to ale chtěli napravit a znovu vás u nás přivítat. Přijďte v následujícím týdnu do naší prodejny a my pro vás připravíme...“


Někteří zákazníci skutečně odešli proto, že jsme nenaplnili jejich očekávání. Většina ale jen pasivně vyčkávala. A pokud se jim s podobnou nabídkou ozveme, pro mnohé to bude impuls k dalšímu nákupu.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte (a oslovíte) VIP zákazníky, kteří u vás již 12 měsíců nic nekoupili?

Více na: Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz