Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

6. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:10
Před registrací odkazu do katalogů byste si měli připravit: 1) seznam katalogů, kam budete odkaz vkládat - jsou k nalezení na internetu. 2) texty odkazu s dostatečným množstvím klíčových slov, které budete různě střídat a obměňovat. 3) heslo, login nebo uživatelské jméno, kontaktní údaje, e-mail - to vše po Vás budou v některých katalozích...

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06
Odkazy do katalogů - ano či ne? Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů. Lidé si pletou katalogy a vyhledávače Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51

Interní odkazy
Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu.

Odchozí odkazy nesnižují ranky
Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete odkazovat na cizí weby, dejte ale pozor, na koho odkazujete. Odkazování na "špatné sousedy" může snížit hodnocení vašeho webu. Za "špatné sousedy" jsou obecně považovány stránky se závadným obsahem, porno, gambling, warez, MFA weby.

Odkazujte na autoritativní weby
Není třeba se bát odkazovat na tematicky spřízněné nebo autoritativní weby. Naopak Vám pomůže odkazovat na web, který je vyhledávačem lépe hodnocen než Vaše stránky. Takto lze šikovně manipulovat s přerozdělováním ranku dané stránky.

Vzdělávejte se
Jenom tak totiž můžete v každodenním boji obstát. Dnes již nestačí jenom postavit web a čekat co bude. Je třeba sledovat moderní trendy a postupně je zavádět do praxe. Je třeba měřit návštěvnost, dávat na web novinky, přidávat odborně informační články na web nebo do blogu, pracovat s návštěvníky a budovat zpětné odkazy.

V dalším tipu Vám prozradíme, kolik odkazů by mělo být v PR článku ...

Zdroj: REGISTRACE ODKAZŮ