Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zviditelníme Vaše podnikání

27.10.2014 11:08
Ať už působíte v oblasti výroby nebo služeb, zviditelníme Vaše podnikání. Všichni známe kvalitní výrobky nebo poskytované služby řady firem, které se však ocitají na pokraji krachu. Častým problémem je, že se o těchto firmách zkrátka neví. Pokud by však správně propagovali to co nabízejí – je velmi pravděpodobné, že by řešili opačný problém –...

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57
Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali. Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí. PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51

Interní odkazy
Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu.

Odchozí odkazy nesnižují ranky
Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete odkazovat na cizí weby, dejte ale pozor, na koho odkazujete. Odkazování na "špatné sousedy" může snížit hodnocení vašeho webu. Za "špatné sousedy" jsou obecně považovány stránky se závadným obsahem, porno, gambling, warez, MFA weby.

Odkazujte na autoritativní weby
Není třeba se bát odkazovat na tematicky spřízněné nebo autoritativní weby. Naopak Vám pomůže odkazovat na web, který je vyhledávačem lépe hodnocen než Vaše stránky. Takto lze šikovně manipulovat s přerozdělováním ranku dané stránky.

Vzdělávejte se
Jenom tak totiž můžete v každodenním boji obstát. Dnes již nestačí jenom postavit web a čekat co bude. Je třeba sledovat moderní trendy a postupně je zavádět do praxe. Je třeba měřit návštěvnost, dávat na web novinky, přidávat odborně informační články na web nebo do blogu, pracovat s návštěvníky a budovat zpětné odkazy.

V dalším tipu Vám prozradíme, kolik odkazů by mělo být v PR článku ...

Zdroj: REGISTRACE ODKAZŮ