Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Public relations – budování značky firmy

PR se oproti klasické reklamě soustředí na dlouhodobé cíle, jako je image firmy, budování povědomí o značce, vztah s potenciálním klientem a komunikace s cílovými skupinami. Public relations znamená budování vztahu s veřejností. Angažovat se v oblasti public relations znamenalo po dlouhá léta udržovat vztahy s novináři. V dnešní době je třeba tento pojem chápat jako přímý vztah se zákazníky. Klasická reklama skomírá a public relations se stávají jedním z hlavních nástrojů pro budování značky.

V této oblasti nabízíme:

• komunikaci s vašimi zákazníky zprostředkovanou médii – jde o nejstarší podobu PR (být v kontaktu s novináři),
• komunikaci s obchodními partnery (protože se vyplatí působit na vaše obchodní partnery důvěryhodně),
• příprava událostí, jejich naplánování, organizace a medializace (tiskové konference, firemní akce, promo akce apod.),
• vytváření image značky, strategie jejího rozvoje, realizace mediálních plánů a zpětná vazba,
• návrh a případná úprava stávajících webových stránek (zefektivnění),
• naplnění obsahové části webových stránek (pravidelná aktualizace),
• optimalizace stránek – tzv. SEO, klíčování slov apod.,
• PR články,
• fotografické služby,
• aj.

Pro sjednání individuální konzultační schůzky využijte náš kontaktní formulář.