Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Public relations – budování značky firmy

PR se oproti klasické reklamě soustředí na dlouhodobé cíle, jako je image firmy, budování povědomí o značce, vztah s potenciálním klientem a komunikace s cílovými skupinami. Public relations znamená budování vztahu s veřejností. Angažovat se v oblasti public relations znamenalo po dlouhá léta udržovat vztahy s novináři. V dnešní době je třeba tento pojem chápat jako přímý vztah se zákazníky. Klasická reklama skomírá a public relations se stávají jedním z hlavních nástrojů pro budování značky.

V této oblasti nabízíme:

• komunikaci s vašimi zákazníky zprostředkovanou médii – jde o nejstarší podobu PR (být v kontaktu s novináři),
• komunikaci s obchodními partnery (protože se vyplatí působit na vaše obchodní partnery důvěryhodně),
• příprava událostí, jejich naplánování, organizace a medializace (tiskové konference, firemní akce, promo akce apod.),
• vytváření image značky, strategie jejího rozvoje, realizace mediálních plánů a zpětná vazba,
• návrh a případná úprava stávajících webových stránek (zefektivnění),
• naplnění obsahové části webových stránek (pravidelná aktualizace),
• optimalizace stránek – tzv. SEO, klíčování slov apod.,
• PR články,
• fotografické služby,
• aj.

Pro sjednání individuální konzultační schůzky využijte náš kontaktní formulář.