Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

"Vše nejlepší k narozeninám..."

08.12.2015 12:00

Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí:

Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin,
vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat.

Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše narozeniny vůbec nezajímají.

Někteří si sice vzpomenou, ale většinou posílají jen sms nebo emailové blahopřání.

Ti chytřejší jdou ale o krůček dál: Pošlou nám blahopřání poštou. A do něj vloží také drobný dárek, poukázku či slevový kupon. (Nebo nám jej předají osobně.)

Proč?

Když totiž něco podobného pošleme sami našim zákazníkům, odlišíme se.

Ano, všichni si sice řeknou, že to děláme jen proto, aby si u nás zase něco koupili.

Přesto se ale neubrání pocitu, že je náš krok potěšil. A až se příště budou rozhodovat o tom, komu poslat svou další objednávku, budou zase o krůček blíž k nám než ke konkurenci.

Jaká pravidla zavedete pro blahopřání VIP zákazníkům ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje...


Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz