Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zákazníci si vás sami nenajdou…

31.05.2012 10:05
Máte-li svým zákazníkům co nabídnout, nestačí pouze pasivně čekat, že si vás sami najdou. Je třeba dát o sobě a své nabídce vědět. Aby si vaši firmu zákazníci a široká veřejnost dobře zapamatovali, k tomu vám může pomoci Agentura JAPA. Nabízíme: analýzu současného stavu, návrh nové strategie propagace (poradenství – jak se...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8

"Vše nejlepší k narozeninám..."

08.12.2015 12:00

Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí:

Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin,
vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat.

Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše narozeniny vůbec nezajímají.

Někteří si sice vzpomenou, ale většinou posílají jen sms nebo emailové blahopřání.

Ti chytřejší jdou ale o krůček dál: Pošlou nám blahopřání poštou. A do něj vloží také drobný dárek, poukázku či slevový kupon. (Nebo nám jej předají osobně.)

Proč?

Když totiž něco podobného pošleme sami našim zákazníkům, odlišíme se.

Ano, všichni si sice řeknou, že to děláme jen proto, aby si u nás zase něco koupili.

Přesto se ale neubrání pocitu, že je náš krok potěšil. A až se příště budou rozhodovat o tom, komu poslat svou další objednávku, budou zase o krůček blíž k nám než ke konkurenci.

Jaká pravidla zavedete pro blahopřání VIP zákazníkům ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje...


Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz