Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Tak trochu jiné PR

29.04.2014 14:25

Sedíte u televize, začíná reklamní blok, všude šťastné extra bílé úsměvy, vymazlená auta, přibarvené ovoce, lahodně vypadající lupínky apod. Není snad reklama, která by se obešla bez záběrů na detail, moderní grafiky a rychlých střihů. V tom uprostřed reklamního bloku záběr na schránku.
   
Otec rodiny hlásí, že jde na ryby a bere si slané dobroty s sebou, vzniká hádka, každý člen rodiny, chce dobroty pro sebe. Nakonec se rozhodnou si o ně zahrát. Jste zmateni, přemýšlíte, zda končí reklamní blok nebo někdo někde udělal chybu. V "druhém díle" sledujete pokerovou hru
o slané dobroty. Celá rodina švindluje, na konci se zhasne a rodina se o dobroty popere. Záhy zjistíte, že jde o reklamu na slané dobroty české společnosti VEST ze Zlína. Sděluje, že blafovat nemusí, protože je opravdu česká. Reklama prostě vybočuje z řady reklam a celého reklamního bloku.
   
Na webových stránkách rodiny Vestíků www.vestikovi.cz můžete pak shlédnout všechny "epizody" sitcomu i ty které by se v televizi vysílat nedaly, protože by hned zapadly do ranku zakázané reklamy. Otce ztvárnil Marek Dobrodinský, matku hraje Jana Čambalová.

Neobejdou se bez pubertální dcery a malého rošťáka. Rodina má i vlastní facebookové stránky. Vytvářejí tak obraz reálné rodiny, denně komunikují přes sociální sítě, vyhlašují soutěže.
   
Reklama silně připomíná začátky sitcomů u nás. Máte tak pocit, že jste se vrátili do devadesátých let. Vzpomínáte třeba na Nováky? Kritika je smetla ve velkém, ale seděli jsme u každého dílu. A ať už Vám kontroverzní reklama, kterou vytvářela agentura ALKOM, připadá mimo mísu nebo se Vám líbí, prostě se o ní mluví a je mezi ostatními nepřehlédnutelná.

-red-