Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23
Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny. Tam kde byla obsluha nepříjemná se...

Nezapomínejte na detaily

14.06.2012 06:26
Máte kvalitně zpracované webové stránky, perfektní výrobky či služby? Investovali jste nemalé finanční prostředky do různých způsobů propagace? Ale ani to všechno často nestačí… Je třeba se při kontaktu se zákazníky věnovat i jednotlivým detailům, které dotvářejí celek a mohou celkovou image firmy buď podtrhnout, nebo zcela...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Tak trochu jiné PR

29.04.2014 14:25

Sedíte u televize, začíná reklamní blok, všude šťastné extra bílé úsměvy, vymazlená auta, přibarvené ovoce, lahodně vypadající lupínky apod. Není snad reklama, která by se obešla bez záběrů na detail, moderní grafiky a rychlých střihů. V tom uprostřed reklamního bloku záběr na schránku.
   
Otec rodiny hlásí, že jde na ryby a bere si slané dobroty s sebou, vzniká hádka, každý člen rodiny, chce dobroty pro sebe. Nakonec se rozhodnou si o ně zahrát. Jste zmateni, přemýšlíte, zda končí reklamní blok nebo někdo někde udělal chybu. V "druhém díle" sledujete pokerovou hru
o slané dobroty. Celá rodina švindluje, na konci se zhasne a rodina se o dobroty popere. Záhy zjistíte, že jde o reklamu na slané dobroty české společnosti VEST ze Zlína. Sděluje, že blafovat nemusí, protože je opravdu česká. Reklama prostě vybočuje z řady reklam a celého reklamního bloku.
   
Na webových stránkách rodiny Vestíků www.vestikovi.cz můžete pak shlédnout všechny "epizody" sitcomu i ty které by se v televizi vysílat nedaly, protože by hned zapadly do ranku zakázané reklamy. Otce ztvárnil Marek Dobrodinský, matku hraje Jana Čambalová.

Neobejdou se bez pubertální dcery a malého rošťáka. Rodina má i vlastní facebookové stránky. Vytvářejí tak obraz reálné rodiny, denně komunikují přes sociální sítě, vyhlašují soutěže.
   
Reklama silně připomíná začátky sitcomů u nás. Máte tak pocit, že jste se vrátili do devadesátých let. Vzpomínáte třeba na Nováky? Kritika je smetla ve velkém, ale seděli jsme u každého dílu. A ať už Vám kontroverzní reklama, kterou vytvářela agentura ALKOM, připadá mimo mísu nebo se Vám líbí, prostě se o ní mluví a je mezi ostatními nepřehlédnutelná.

-red-