Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Promovidea a PR texty – jak zvýšit dosah vaší značky

20.10.2025 16:52

V dnešní digitální době už nestačí mít jen kvalitní web nebo profil na sociálních sítích. Firmy, které chtějí skutečně zaujmout své zákazníky, potřebují kombinovat různé marketingové nástroje. Promovidea a kvalitní PR texty jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit viditelnost značky a budovat důvěru u zákazníků.

Co jsou promovidea a PR texty?

Promovidea jsou krátká marketingová videa, která představují produkty, služby nebo celou firmu. Jsou vhodná pro web, sociální sítě, e-mailing nebo prezentační materiály. Pomáhají okamžitě zaujmout pozornost a přinášejí vizuální informace s emocionálním dopadem.

PR texty jsou profesionálně psané články, tiskové zprávy, blogy nebo newslettery. Pomáhají budovat povědomí o značce, komunikovat hodnoty firmy a podporovat důvěryhodnost u cílové skupiny.

Výhody kombinace PR textů a promovidea

  1. Okamžitá pozornost + obsahová hloubka
    Promovideo zaujme vizuálně a rychle, zatímco PR text poskytuje podrobnosti, fakta a argumenty, které zákazníka přesvědčí.

  2. Větší dosah a zapojení
    Kombinace videa a textu zvyšuje pravděpodobnost sdílení a interakce na sociálních sítích i webových stránkách.

  3. Konzistence značky
    Sdílení jednotného vizuálního stylu a tónu komunikace posiluje image firmy a usnadňuje zákazníkům zapamatování značky.

  4. Flexibilní využití napříč kanály
    Promovidea lze využít na webu, v e-mailingu, prezentacích i reklamních kampaních, PR texty pak podporují SEO a obsahovou strategii.

  5. Efektivní marketingový rozpočet
    Investice do kombinace videa a PR textů přináší vyšší návratnost, protože stejný obsah lze využít na více platformách a ve více formátech.

Jak začít?

Pokud chcete vytvořit profesionální promovidea a kombinovat je s kvalitními PR texty, PR agentura vám může pomoci připravit obsah na míru. Agentura JAPA nabízí kompletní služby – od psaní textů přes tvorbu promovideí až po publikaci a propagaci napříč online kanály.


Kombinace promovidea a PR textů je účinná strategie pro firmy, které chtějí rychle zaujmout, získat důvěru zákazníků a dlouhodobě posilovat svou značku. Využití obou nástrojů současně maximalizuje dosah a efektivitu marketingových kampaní.