Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Newsweek ohlašuje nové plány na globální expanzi

29.05.2014 10:00

Časopis Newsweek podepsal dohodu se společností Empirical Media o podpoře zahraničních licenčních příležitostí pro časopis na cílových celosvětových trzích.

Pouhé tři měsíce po úspěšném obnovení tištěného vydání časopisu Newsweek ve Spojených státech a Evropě oznámila redakce kultovního týdeníku, že uzavřela exkluzivní partnerství se společností Empirical Media o vyhledávání zahraničních licenčních smluv pro časopis Newsweek a server Newsweek.com na cílových trzích po celém světě.

"Máme radost, že můžeme oznámit uzavření partnerství s Empirical Media. Umožní nám přinášet místní vydání našeho časopisu čtenářům na trzích po celém světě," řekl Etienne Uzac, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti IBT Media, vlastníka časopisu Newsweek. "Poptávka po časopisu Newsweek je globální, a od opětovného uvedení značky na trh v USA a Evropě jsme svědky rostoucího zájmu o naše články. Ve světle těchto trendů vidíme významnou příležitost k mezinárodnímu posílení přítomnosti značky. Těšíme se na spolupráci s Empirical Media, která nám umožní tento krok realizovat."

Poskytovatel globálních mediálních služeb a poradenská společnost Empirical Media bude usilovat o podporu zahraničních licenčních partnerství za účelem publikování Newsweeku na cílových trzích. Zpočátku se zaměří na pokrytí rostoucí poptávky ve střední Evropě a Asii. Newsweek, jako historicky silná licenční značka, již vychází prostřednictvím místních licenčních partnerství v Koreji, Pákistánu, Polsku, Japonsku a Latinské Americe.

"Existuje silná poptávka po rozšíření vydávání a distribuce časopisu Newsweek po celém světě," řekla Laurie Benson ze společnosti Empirical Media. "Jsme nadšeni partnerstvím s časopisem Newsweek a IBT Media, tím, že jim můžeme pomáhat při poskytování vysoce kvalitního redakčního obsahu většímu množství čtenářů ve více jazycích."

-red-