Newsweek ohlašuje nové plány na globální expanzi
Časopis Newsweek podepsal dohodu se společností Empirical Media o podpoře zahraničních licenčních příležitostí pro časopis na cílových celosvětových trzích.
Pouhé tři měsíce po úspěšném obnovení tištěného vydání časopisu Newsweek ve Spojených státech a Evropě oznámila redakce kultovního týdeníku, že uzavřela exkluzivní partnerství se společností Empirical Media o vyhledávání zahraničních licenčních smluv pro časopis Newsweek a server Newsweek.com na cílových trzích po celém světě.
"Máme radost, že můžeme oznámit uzavření partnerství s Empirical Media. Umožní nám přinášet místní vydání našeho časopisu čtenářům na trzích po celém světě," řekl Etienne Uzac, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti IBT Media, vlastníka časopisu Newsweek. "Poptávka po časopisu Newsweek je globální, a od opětovného uvedení značky na trh v USA a Evropě jsme svědky rostoucího zájmu o naše články. Ve světle těchto trendů vidíme významnou příležitost k mezinárodnímu posílení přítomnosti značky. Těšíme se na spolupráci s Empirical Media, která nám umožní tento krok realizovat."
Poskytovatel globálních mediálních služeb a poradenská společnost Empirical Media bude usilovat o podporu zahraničních licenčních partnerství za účelem publikování Newsweeku na cílových trzích. Zpočátku se zaměří na pokrytí rostoucí poptávky ve střední Evropě a Asii. Newsweek, jako historicky silná licenční značka, již vychází prostřednictvím místních licenčních partnerství v Koreji, Pákistánu, Polsku, Japonsku a Latinské Americe.
"Existuje silná poptávka po rozšíření vydávání a distribuce časopisu Newsweek po celém světě," řekla Laurie Benson ze společnosti Empirical Media. "Jsme nadšeni partnerstvím s časopisem Newsweek a IBT Media, tím, že jim můžeme pomáhat při poskytování vysoce kvalitního redakčního obsahu většímu množství čtenářů ve více jazycích."
-red-