Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Newsweek ohlašuje nové plány na globální expanzi

29.05.2014 10:00

Časopis Newsweek podepsal dohodu se společností Empirical Media o podpoře zahraničních licenčních příležitostí pro časopis na cílových celosvětových trzích.

Pouhé tři měsíce po úspěšném obnovení tištěného vydání časopisu Newsweek ve Spojených státech a Evropě oznámila redakce kultovního týdeníku, že uzavřela exkluzivní partnerství se společností Empirical Media o vyhledávání zahraničních licenčních smluv pro časopis Newsweek a server Newsweek.com na cílových trzích po celém světě.

"Máme radost, že můžeme oznámit uzavření partnerství s Empirical Media. Umožní nám přinášet místní vydání našeho časopisu čtenářům na trzích po celém světě," řekl Etienne Uzac, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti IBT Media, vlastníka časopisu Newsweek. "Poptávka po časopisu Newsweek je globální, a od opětovného uvedení značky na trh v USA a Evropě jsme svědky rostoucího zájmu o naše články. Ve světle těchto trendů vidíme významnou příležitost k mezinárodnímu posílení přítomnosti značky. Těšíme se na spolupráci s Empirical Media, která nám umožní tento krok realizovat."

Poskytovatel globálních mediálních služeb a poradenská společnost Empirical Media bude usilovat o podporu zahraničních licenčních partnerství za účelem publikování Newsweeku na cílových trzích. Zpočátku se zaměří na pokrytí rostoucí poptávky ve střední Evropě a Asii. Newsweek, jako historicky silná licenční značka, již vychází prostřednictvím místních licenčních partnerství v Koreji, Pákistánu, Polsku, Japonsku a Latinské Americe.

"Existuje silná poptávka po rozšíření vydávání a distribuce časopisu Newsweek po celém světě," řekla Laurie Benson ze společnosti Empirical Media. "Jsme nadšeni partnerstvím s časopisem Newsweek a IBT Media, tím, že jim můžeme pomáhat při poskytování vysoce kvalitního redakčního obsahu většímu množství čtenářů ve více jazycích."

-red-