Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23

Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny.

Tam kde byla obsluha nepříjemná se obvykle nevracíte a již při prvním nákupu se snažíte pobyt v dané prodejně zkrátit na minimum. Naopak tam, kde se setkáte s usměvavými prodavači, kteří nejsou dotěrní, ale naopak v případě dotazu milí a ochotní – je velmi pravděpodobné, že se vrátíte a ještě se o zkušenost podělíte se známými.

Nepodceňujte proto komunikaci s klienty ani ve vaší firmě a to při všech formách kontaktu:

  • Telefonický
  • Osobní
  • E-mailová korespondence

I když se zdá, že z daného kontaktu obchod nevzejde, nepodceňujte navázaný kontakt a buďte ke klientům vstřícní. Je možné a často velmi pravděpodobné, že pokud bude komunikace pro klienta příjemná, personál vstřícný, určitě se na vás obrátí – jakmile bude vaše služba či výrobek pro klienta aktuální.

Pro poradenství v oblasti komunikace využijte Agenturu JAPA, která provede ve vaší firmě analýzu. Zhodnotí aktuální stav a navrhne konkrétní řešení, které povede k efektivnímu zlepšení.

Těšíme se na spolupráci Agentura JAPA