Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23

Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny.

Tam kde byla obsluha nepříjemná se obvykle nevracíte a již při prvním nákupu se snažíte pobyt v dané prodejně zkrátit na minimum. Naopak tam, kde se setkáte s usměvavými prodavači, kteří nejsou dotěrní, ale naopak v případě dotazu milí a ochotní – je velmi pravděpodobné, že se vrátíte a ještě se o zkušenost podělíte se známými.

Nepodceňujte proto komunikaci s klienty ani ve vaší firmě a to při všech formách kontaktu:

  • Telefonický
  • Osobní
  • E-mailová korespondence

I když se zdá, že z daného kontaktu obchod nevzejde, nepodceňujte navázaný kontakt a buďte ke klientům vstřícní. Je možné a často velmi pravděpodobné, že pokud bude komunikace pro klienta příjemná, personál vstřícný, určitě se na vás obrátí – jakmile bude vaše služba či výrobek pro klienta aktuální.

Pro poradenství v oblasti komunikace využijte Agenturu JAPA, která provede ve vaší firmě analýzu. Zhodnotí aktuální stav a navrhne konkrétní řešení, které povede k efektivnímu zlepšení.

Těšíme se na spolupráci Agentura JAPA