Komunikace se zákazníky
Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny.
Tam kde byla obsluha nepříjemná se obvykle nevracíte a již při prvním nákupu se snažíte pobyt v dané prodejně zkrátit na minimum. Naopak tam, kde se setkáte s usměvavými prodavači, kteří nejsou dotěrní, ale naopak v případě dotazu milí a ochotní – je velmi pravděpodobné, že se vrátíte a ještě se o zkušenost podělíte se známými.
Nepodceňujte proto komunikaci s klienty ani ve vaší firmě a to při všech formách kontaktu:
- Telefonický
- Osobní
- E-mailová korespondence
I když se zdá, že z daného kontaktu obchod nevzejde, nepodceňujte navázaný kontakt a buďte ke klientům vstřícní. Je možné a často velmi pravděpodobné, že pokud bude komunikace pro klienta příjemná, personál vstřícný, určitě se na vás obrátí – jakmile bude vaše služba či výrobek pro klienta aktuální.
Pro poradenství v oblasti komunikace využijte Agenturu JAPA, která provede ve vaší firmě analýzu. Zhodnotí aktuální stav a navrhne konkrétní řešení, které povede k efektivnímu zlepšení.
Těšíme se na spolupráci Agentura JAPA