Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Komunikace se zákazníky

01.10.2012 09:23
Komunikace - i toto je jedena z podstatných věcí, která může klienty buď přesvědčit, že právě váš podnik či výrobek je správný nebo naopak odradit. Z vlastní zkušenosti dobře víte, jak důležitá je ochota vstřícnost a slušné jednání ze strany prodavačů, když si jdete koupit například potraviny. Tam kde byla obsluha nepříjemná se...

Nezapomínejte na detaily

14.06.2012 06:26
Máte kvalitně zpracované webové stránky, perfektní výrobky či služby? Investovali jste nemalé finanční prostředky do různých způsobů propagace? Ale ani to všechno často nestačí… Je třeba se při kontaktu se zákazníky věnovat i jednotlivým detailům, které dotvářejí celek a mohou celkovou image firmy buď podtrhnout, nebo zcela...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Nezapomínejte na detaily

14.06.2012 06:26

Máte kvalitně zpracované webové stránky, perfektní výrobky či služby? Investovali jste nemalé finanční prostředky do různých způsobů propagace? Ale ani to všechno často nestačí…

Je třeba se při kontaktu se zákazníky věnovat i jednotlivým detailům, které dotvářejí celek a mohou celkovou image firmy buď podtrhnout, nebo zcela pokazit.
 

Pozornost věnujte i maličkostem, jako je oděv váš i vašich zaměstnanců, kteří jsou s klienty v kontaktu.
 

Důležitá je nejen poloha sídla, provozovny nebo pobočky firmy. V případě, že vás při vstupu čeká přeplněný popelník, špinavá podlaha, starý nepohodlný nábytek a podobně, nejspíš nezískáte jejich důvěru, i kdyby byly vaše výrobky či služby sebelepší.
 

Stejnou pozornost věnujte čistotě firemních vozů nebo samotnému vystupování při komunikaci s klientem.