Nezapomínejte na detaily

14.06.2012 06:26

Máte kvalitně zpracované webové stránky, perfektní výrobky či služby? Investovali jste nemalé finanční prostředky do různých způsobů propagace? Ale ani to všechno často nestačí…

Je třeba se při kontaktu se zákazníky věnovat i jednotlivým detailům, které dotvářejí celek a mohou celkovou image firmy buď podtrhnout, nebo zcela pokazit.
 

Pozornost věnujte i maličkostem, jako je oděv váš i vašich zaměstnanců, kteří jsou s klienty v kontaktu.
 

Důležitá je nejen poloha sídla, provozovny nebo pobočky firmy. V případě, že vás při vstupu čeká přeplněný popelník, špinavá podlaha, starý nepohodlný nábytek a podobně, nejspíš nezískáte jejich důvěru, i kdyby byly vaše výrobky či služby sebelepší.
 

Stejnou pozornost věnujte čistotě firemních vozů nebo samotnému vystupování při komunikaci s klientem.