Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Co by nemělo chybět v e-shopu???

12.07.2013 11:09

Během letošních Vánoc čeští internetoví prodejci utržili přibližně 18 miliard korun. Nakupování na internetu je zkrátka pohodlné a ceny bývají někdy až několikanásobně nižší než v kamenných prodejnách. Internetových obchodů ale každým dnem přibývá, a tak se pojďme podívat, jak můžete svůj e-shop vylepšit a zákazníkovi tak nabídnout víc než všudypřítomná konkurence.

Dobře zapamatovatelný název
Každý internetový obchod by měl mít snadno zapamatovatelný název. Snažte se vymyslet takový, který zároveň bude moci být i Vaší internetovou doménou. Zákazníkům tak ušetříte spoustu práce a na Váš web se dostanou snadněji. Zvláště u takových stránek, jakými jsou internetové obchody, je velice důležité, aby působily důvěryhodně. Kromě názvu obchodu by pro zákazníky neměl být problém, aby se lehce dozvěděli také jméno provozovatele. Spolu s tím je vhodné uvést také adresu a IČ.

Novinky a doporučené zboží
Zákazník, který zamíří na Váš e-shop, ne vždy ví, o jaký výrobek má vlastně zájem. Šanci, že si u Vás něco koupí, zvýšíte tím, když na Vašich stránkách zavedete dvě nové rubriky – novinky a doporučené zboží. Zatímco v sekci novinky se zákazník opravdu snadno dozví, které modely výrobků jsou ve Vašem obchodě nejnovější, díky sekci doporučené zboží každý snadno nabude dojmu, že zmíněné výrobky jsou zákazníky ozkoušené a může se na ně tedy spolehnout.

Více na: Webgarden.cz