Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Co by nemělo chybět v e-shopu???

12.07.2013 11:09

Během letošních Vánoc čeští internetoví prodejci utržili přibližně 18 miliard korun. Nakupování na internetu je zkrátka pohodlné a ceny bývají někdy až několikanásobně nižší než v kamenných prodejnách. Internetových obchodů ale každým dnem přibývá, a tak se pojďme podívat, jak můžete svůj e-shop vylepšit a zákazníkovi tak nabídnout víc než všudypřítomná konkurence.

Dobře zapamatovatelný název
Každý internetový obchod by měl mít snadno zapamatovatelný název. Snažte se vymyslet takový, který zároveň bude moci být i Vaší internetovou doménou. Zákazníkům tak ušetříte spoustu práce a na Váš web se dostanou snadněji. Zvláště u takových stránek, jakými jsou internetové obchody, je velice důležité, aby působily důvěryhodně. Kromě názvu obchodu by pro zákazníky neměl být problém, aby se lehce dozvěděli také jméno provozovatele. Spolu s tím je vhodné uvést také adresu a IČ.

Novinky a doporučené zboží
Zákazník, který zamíří na Váš e-shop, ne vždy ví, o jaký výrobek má vlastně zájem. Šanci, že si u Vás něco koupí, zvýšíte tím, když na Vašich stránkách zavedete dvě nové rubriky – novinky a doporučené zboží. Zatímco v sekci novinky se zákazník opravdu snadno dozví, které modely výrobků jsou ve Vašem obchodě nejnovější, díky sekci doporučené zboží každý snadno nabude dojmu, že zmíněné výrobky jsou zákazníky ozkoušené a může se na ně tedy spolehnout.

Více na: Webgarden.cz