Co by nemělo chybět v e-shopu???
Během letošních Vánoc čeští internetoví prodejci utržili přibližně 18 miliard korun. Nakupování na internetu je zkrátka pohodlné a ceny bývají někdy až několikanásobně nižší než v kamenných prodejnách. Internetových obchodů ale každým dnem přibývá, a tak se pojďme podívat, jak můžete svůj e-shop vylepšit a zákazníkovi tak nabídnout víc než všudypřítomná konkurence.
Dobře zapamatovatelný název
Každý internetový obchod by měl mít snadno zapamatovatelný název. Snažte se vymyslet takový, který zároveň bude moci být i Vaší internetovou doménou. Zákazníkům tak ušetříte spoustu práce a na Váš web se dostanou snadněji. Zvláště u takových stránek, jakými jsou internetové obchody, je velice důležité, aby působily důvěryhodně. Kromě názvu obchodu by pro zákazníky neměl být problém, aby se lehce dozvěděli také jméno provozovatele. Spolu s tím je vhodné uvést také adresu a IČ.
Novinky a doporučené zboží
Zákazník, který zamíří na Váš e-shop, ne vždy ví, o jaký výrobek má vlastně zájem. Šanci, že si u Vás něco koupí, zvýšíte tím, když na Vašich stránkách zavedete dvě nové rubriky – novinky a doporučené zboží. Zatímco v sekci novinky se zákazník opravdu snadno dozví, které modely výrobků jsou ve Vašem obchodě nejnovější, díky sekci doporučené zboží každý snadno nabude dojmu, že zmíněné výrobky jsou zákazníky ozkoušené a může se na ně tedy spolehnout.
Více na: Webgarden.cz