Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03

Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu.

Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili?

Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá.

Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto zákazníkům napíšeme např.:

„Vážený zákazníku,
nevím, čím to je, ale již delší dobu jsme o vás neslyšeli.
Možná nebyla vhodná chvíle. Možná jsme neměli to správné zboží. A možná jsme někde udělali chybu. V každém případě bychom to ale chtěli napravit a znovu vás u nás přivítat. Přijďte v následujícím týdnu do naší prodejny a my pro vás připravíme...“


Někteří zákazníci skutečně odešli proto, že jsme nenaplnili jejich očekávání. Většina ale jen pasivně vyčkávala. A pokud se jim s podobnou nabídkou ozveme, pro mnohé to bude impuls k dalšímu nákupu.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte (a oslovíte) VIP zákazníky, kteří u vás již 12 měsíců nic nekoupili?

Více na: Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz