Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03

Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu.

Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili?

Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá.

Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto zákazníkům napíšeme např.:

„Vážený zákazníku,
nevím, čím to je, ale již delší dobu jsme o vás neslyšeli.
Možná nebyla vhodná chvíle. Možná jsme neměli to správné zboží. A možná jsme někde udělali chybu. V každém případě bychom to ale chtěli napravit a znovu vás u nás přivítat. Přijďte v následujícím týdnu do naší prodejny a my pro vás připravíme...“


Někteří zákazníci skutečně odešli proto, že jsme nenaplnili jejich očekávání. Většina ale jen pasivně vyčkávala. A pokud se jim s podobnou nabídkou ozveme, pro mnohé to bude impuls k dalšímu nákupu.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte (a oslovíte) VIP zákazníky, kteří u vás již 12 měsíců nic nekoupili?

Více na: Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz