Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03

Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu.

Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili?

Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá.

Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto zákazníkům napíšeme např.:

„Vážený zákazníku,
nevím, čím to je, ale již delší dobu jsme o vás neslyšeli.
Možná nebyla vhodná chvíle. Možná jsme neměli to správné zboží. A možná jsme někde udělali chybu. V každém případě bychom to ale chtěli napravit a znovu vás u nás přivítat. Přijďte v následujícím týdnu do naší prodejny a my pro vás připravíme...“


Někteří zákazníci skutečně odešli proto, že jsme nenaplnili jejich očekávání. Většina ale jen pasivně vyčkávala. A pokud se jim s podobnou nabídkou ozveme, pro mnohé to bude impuls k dalšímu nákupu.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte (a oslovíte) VIP zákazníky, kteří u vás již 12 měsíců nic nekoupili?

Více na: Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz