Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07
Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz? Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený. Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě. Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem. Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů....

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33
Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky? Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách. Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57

Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali.

Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí.

PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text a jsou tedy ideální potravou pro vyhledávače.

Ty totiž načtou jejich obsah s odkazy a v ideálním případě připíší Vašim  stránkám pomyslný bod, takže by se měly zobrazovat výše ve výsledcích hledání na klíčové slovo - a o to nám jde.

Jak se to tedy dělá?
Napíšete PR článek a vložíte ho na PR web. Článek by měl obsahovat odkaz na Vaši stránku, případně pokud lze mít více odkazů, tak je směřujte na různé podstránky z Vašeho webu.
Problém PR webů ale je, že ne všichni provozovatelé dbají na to, aby zveřejňované články byly unikátní a originální.

PR weby a jejich odkazový profil
Některé PR weby nemívají totiž příliš kvalitní odkazový profil a web bývá jen kopií jiného. Je proto třeba najít takové PR weby, které jsou vyhovující našim potřebám.
Zatím PR weby publikující unikátní články na výsledky ve vyhledávačích fungují.

Je ale třeba mít odkazy i z jiných zdrojů aby Váš odkazový profil byl co nejrozmanitější.

Jak má PR článek konkrétně vypadat, se dozvíte příště ...

Více info na: https://registraceodkazu.cz