Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01
Jak je to s PR články? Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je...

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51
Interní odkazy Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu. Odchozí odkazy nesnižují ranky Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57

Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali.

Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí.

PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text a jsou tedy ideální potravou pro vyhledávače.

Ty totiž načtou jejich obsah s odkazy a v ideálním případě připíší Vašim  stránkám pomyslný bod, takže by se měly zobrazovat výše ve výsledcích hledání na klíčové slovo - a o to nám jde.

Jak se to tedy dělá?
Napíšete PR článek a vložíte ho na PR web. Článek by měl obsahovat odkaz na Vaši stránku, případně pokud lze mít více odkazů, tak je směřujte na různé podstránky z Vašeho webu.
Problém PR webů ale je, že ne všichni provozovatelé dbají na to, aby zveřejňované články byly unikátní a originální.

PR weby a jejich odkazový profil
Některé PR weby nemívají totiž příliš kvalitní odkazový profil a web bývá jen kopií jiného. Je proto třeba najít takové PR weby, které jsou vyhovující našim potřebám.
Zatím PR weby publikující unikátní články na výsledky ve vyhledávačích fungují.

Je ale třeba mít odkazy i z jiných zdrojů aby Váš odkazový profil byl co nejrozmanitější.

Jak má PR článek konkrétně vypadat, se dozvíte příště ...

Více info na: https://registraceodkazu.cz