7. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

04.04.2014 14:57

Jak na PR články - O možnosti získání zpětného odkazu z PR článků na PR webech jsme již informovali.

Když se řekne PR články na PR weby, nemyslí se tím úchvatný článek umístěný někde na navštěvovaném serveru, který by četla spousta lidí.

PR články pro PR weby jsou něco trochu jiného. Obsahují totiž zpětné odkazy, klíčová slova a odpovídající text a jsou tedy ideální potravou pro vyhledávače.

Ty totiž načtou jejich obsah s odkazy a v ideálním případě připíší Vašim  stránkám pomyslný bod, takže by se měly zobrazovat výše ve výsledcích hledání na klíčové slovo - a o to nám jde.

Jak se to tedy dělá?
Napíšete PR článek a vložíte ho na PR web. Článek by měl obsahovat odkaz na Vaši stránku, případně pokud lze mít více odkazů, tak je směřujte na různé podstránky z Vašeho webu.
Problém PR webů ale je, že ne všichni provozovatelé dbají na to, aby zveřejňované články byly unikátní a originální.

PR weby a jejich odkazový profil
Některé PR weby nemívají totiž příliš kvalitní odkazový profil a web bývá jen kopií jiného. Je proto třeba najít takové PR weby, které jsou vyhovující našim potřebám.
Zatím PR weby publikující unikátní články na výsledky ve vyhledávačích fungují.

Je ale třeba mít odkazy i z jiných zdrojů aby Váš odkazový profil byl co nejrozmanitější.

Jak má PR článek konkrétně vypadat, se dozvíte příště ...

Více info na: https://registraceodkazu.cz