Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.10.2013 17:06

Odkazy do katalogů - ano či ne?
Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů.

Lidé si pletou katalogy a vyhledávače
Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí robota, který prochází internet a tím právě i katalogy odkazů.

Příklad vyhledávače je: Google a Seznam

Katalog je členěný seznam odkazů do různých kategorií a odkaz se do něj musí vždy přidávat ručně s množstvím dalších vyžadovaných informací.

Příklad katalogu: katalog-odkazu.cz

Jaká pravidla dodržovat? Používejte pokaždé jiný text!
Do každého katalogu vložte jiný nadpis a jiný popis, možná Vám to příjde pracné ale máte tak možnost daleko lépe popsat o čem Vaše stránka je a hlavně vyhledávače nevyhodnotí Vaše odkazy jako duplicitní.

S vkládáním nepospíchejte
Nevkládejte denně odkaz více jak do 25 katalogů, jinak to vyhledávače mohou vyhodnotit jako spamový, příliš rychlý a účelový nárůst a Vaše stránka může být penalizována.

Do jakých katalogů odkazy vkládat?
Začněte těmi katalogy, které jsou lépe hodnocené vyhledávači, ale na druhou stranu, nikdy nevíte, zdali katalog s nízkým hodnocením nezíská časem lepší.

Kolik je optimální počet odkazů z katalogů?
Jak již jsme si dříve říkali, pokud se chcete dostat na horní místa vyhledávačů, je třeba mít zpětných odkazů co nejvíce, takže je třeba neustále kontinuálně v čase zpětné odkazy vytvářet a to nejenom registracemi do katalogů ale i jinými způsoby o kterých si povíme příště.

Další tipy zase příště ..

Více info na: https://registraceodkazu.cz