5. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"
Odkazy do katalogů - ano či ne?
Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější jsou odkazy, které si zajistíte tím, že vložíte odkaz vedoucí na naši stránku do katalogů.
Lidé si pletou katalogy a vyhledávače
Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí robota, který prochází internet a tím právě i katalogy odkazů.
Příklad vyhledávače je: Google a Seznam
Katalog je členěný seznam odkazů do různých kategorií a odkaz se do něj musí vždy přidávat ručně s množstvím dalších vyžadovaných informací.
Příklad katalogu: katalog-odkazu.cz
Jaká pravidla dodržovat? Používejte pokaždé jiný text!
Do každého katalogu vložte jiný nadpis a jiný popis, možná Vám to příjde pracné ale máte tak možnost daleko lépe popsat o čem Vaše stránka je a hlavně vyhledávače nevyhodnotí Vaše odkazy jako duplicitní.
S vkládáním nepospíchejte
Nevkládejte denně odkaz více jak do 25 katalogů, jinak to vyhledávače mohou vyhodnotit jako spamový, příliš rychlý a účelový nárůst a Vaše stránka může být penalizována.
Do jakých katalogů odkazy vkládat?
Začněte těmi katalogy, které jsou lépe hodnocené vyhledávači, ale na druhou stranu, nikdy nevíte, zdali katalog s nízkým hodnocením nezíská časem lepší.
Kolik je optimální počet odkazů z katalogů?
Jak již jsme si dříve říkali, pokud se chcete dostat na horní místa vyhledávačů, je třeba mít zpětných odkazů co nejvíce, takže je třeba neustále kontinuálně v čase zpětné odkazy vytvářet a to nejenom registracemi do katalogů ale i jinými způsoby o kterých si povíme příště.
Další tipy zase příště ..
Více info na: https://registraceodkazu.cz