Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

4. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude "Nejlepší je mít odkazy všude"

01.05.2013 22:07

Jak by tedy měl vypadat dobrý zpětný odkaz?

  • Měl by být kvalitní, relevantní (tématický) a přirozený.

Tyto tři vlastnosti se ale nevyskytují až tak často pohromadě.

  • Kvalitní odkaz by měl hlavně směřovat ze stránky s bohatým odkazovým profilem.

Odkazující stránka by tedy měla obsahovat dostatek tématických a přirozených odkazů. Ideální jsou pravidelně aktualizované třeba zpravodajské weby
nebo navštěvované blogy. Relevance znamená, že ostatní odkazy (obsah) na webu, který na vás směřuje, by měly mít podobnou tématiku jako váš web.

  • Struktura ostatních odkazů směřujících na odkazující web by měla být podobná.

Když budete hledat místo pro váš odkaz, mějte na paměti, že pro něj hledáte především přirozené prostředí. Mělo by to vypadat, jakoby tam ten odkaz skutečně patřil. Přirozený odkaz vám přivede návštěvníky a získá přízeň vyhledávačů.

Jak zjistím počet zpětných odkazů vedoucích na web? 

Jeden z nástrojů na zjišťování počtu zpětných odkazů je:

www.majesticseo.com

Pro potřeby vaší vlastní stránky je zdarma, pouze je třeba se zaregistrovat. Což má trochu nevýhodu v tom, že se nemůžete porovnávat s konkurencí, pokud si nezaložíte více účtů.

Další málo známý nástroj poskytuje přímo google:

Zadejte celý příkaz, v celku bez mezer, do kolonky google hledání:

„www.adresa.cz“-site:www.adresa.cz

Je lepší vyšší rank nebo vyšší umístění?
Pokud budete hledat stránku pro umístění vašeho odkazu, snažte se vybrat takovou stránku, která je výše ve výsledcích hledání, než abyste se soustředili pouze na její rankové hodnocení.

Duvod je jasný, pokud je stránka nahoře i s nižšími ranky, tak pokud získá ještě vyšší hodnocení, zůstane nahoře.


Další tipy Odkazy z katalogů, ano či ne, zase příště ...

Více na: www.registraceodkazu.cz