Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zákazníci si vás sami nenajdou…

31.05.2012 10:05
Máte-li svým zákazníkům co nabídnout, nestačí pouze pasivně čekat, že si vás sami najdou. Je třeba dát o sobě a své nabídce vědět. Aby si vaši firmu zákazníci a široká veřejnost dobře zapamatovali, k tomu vám může pomoci Agentura JAPA. Nabízíme: analýzu současného stavu, návrh nové strategie propagace (poradenství – jak se...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8

3. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

16.04.2013 09:33

Který odkaz je lepší? Ten, který se je umístěn třeba v patičce a opakuje se tak na všech podstránkách webu, nebo ten, který jde jen z jedné stránky?

Podaří-li se Vám vložit odkaz do patičky mnohastránkového webu, zobrazí se na všech jeho podstránkách.
Vyhledávač ale rozdělí stránku na jednotlivé části - bloky. Opakující se bloky na podstránkách jako třeba menu, navigace, hlavička, patička, potom označí v porovnání s unikátním a neopakujícím se obsahem za méně podstatné.

Jak poznám kvalitní odkazový profil?

Odkazy na Váš web by měly přicházet z různých typů stránek  jako jsou fóra, komentáře, blogy, obsahové weby, sociální sítě.

Nevznikly najednou během krátké chvíle - jsou rozložené v čase a směřují na různá místa Vašeho webu (hlavní stránka, podstránky, obrázek, video atd.).
Odkazy mají různé tvary textu případně nadpisu (anchor text), a některé jsou prolinkovány pouze přes www adresu.

Většina odkazů by měla být z tematicky podobných webů ve stejném jazyce.

Linky by měly přibývat průběžně v čase a jejich nárůst je trvalý a postupný, celkový počet zpětných odkazů postupně plynule roste (pokud zůstanou odkazy na webu).

Odkazy jsou z různě starých stránek s rozdílnými ranky.

Odkazující stránky mají také kvalitní odkazový profil, neodkazují na „špatné“ weby (gambling, porno, závadný obsah, stránky s viry a malware, spamující stránky).

Co je nekvalitní odkazový profil?
Nekvalitní odkazový profil se pozná tak, že počet odkazů směřujících na danou stránku významně převyšuje počet odkazujících webů.
Varovným signálem může být to, že na stránku odkazují převážně jen určité typy webů, obvykle nepříliš kvalitní katalogy nebo vzájemně provázané sítě stránek (tzv. odkazové farmy). Odkazy vedou z neplacených PR webů bez jasného zaměření, které publikují duplicitní články. Anchor texty se nestřídají a často se na weby odkazuje jen přes několik málo klíčových slov.

Tak zase příště další tip...

Více na: https://registraceodkazu.cz