Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Zákazníci si vás sami nenajdou…

31.05.2012 10:05
Máte-li svým zákazníkům co nabídnout, nestačí pouze pasivně čekat, že si vás sami najdou. Je třeba dát o sobě a své nabídce vědět. Aby si vaši firmu zákazníci a široká veřejnost dobře zapamatovali, k tomu vám může pomoci Agentura JAPA. Nabízíme: analýzu současného stavu, návrh nové strategie propagace (poradenství – jak se...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8

2. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

26.02.2013 13:01

Jak je to s PR články?
Pokud využíváte k vytváření zpětných odkazů i PR články, můžete do nich umístit i zpětný odkaz. Kvůli tomu se to většinou dělá. Problém ale je umístit článek na vhodný web. Existuje spousta webů na které lze článek vložit ale většinou nejsou vhodné. Obsahují totiž duplicitní články, které tam vložili jiní lidé ale zároveň je vložili i na jiné PR weby a tím je vlastně ve vyhledávačích poškodili duplicitním obsahem. Jestli vyhledávače něco opravdu nesnáší, je to duplicitní obsah, protože musí dělat zbytečnou práci - načítat stejný obsah z různých zdrojů. Když na to přijdou, jeden z těch zdrojů ve výsledcích hledání potlačí.

Kolik zpětných odkazů má být v jednom článku?
Více stejných, opakovaných odkazů na stránku účinnost zpětného odkazu nezvyšují. Máte-li tedy možnost do článku vložit více odkazů, můžete je směrovat raději na různé podstránky nebo weby. Je lepší odkazovat z jedné stránky na jinou unikátně - jednou.

Nepřímá podpora je také odkaz
Svou hlavní stránku nepřímo podpoříte také tak, že z ní odkážete na jiný web, který na ni také odkazuje.

Tak zase příště další tip...

Zdroj: REGISTRACE ODKAZŮ