Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

"Chybíte nám..."

11.11.2015 12:03
Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu. Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili? Aktivace těchto „spících“ zákazníků může být přitom jednoduchá. Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto...

Proč investovat do smyslového marketingu

15.12.2014 20:59
Smyslový marketing není nic nového pod sluncem, ale v poslední době získává i díky novým technologiím vítr do plachet. Smyslový marketing vychází ze skutečnosti, že u 80 % případů dochází k nákupnímu rozhodnutí impulzivně. Z toho vyplývá, že nakupování zdaleka není jen racionální záležitostí, ale odvíjí se od našich emocí. Cílem smyslového...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51

Interní odkazy
Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu.

Odchozí odkazy nesnižují ranky
Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete odkazovat na cizí weby, dejte ale pozor, na koho odkazujete. Odkazování na "špatné sousedy" může snížit hodnocení vašeho webu. Za "špatné sousedy" jsou obecně považovány stránky se závadným obsahem, porno, gambling, warez, MFA weby.

Odkazujte na autoritativní weby
Není třeba se bát odkazovat na tematicky spřízněné nebo autoritativní weby. Naopak Vám pomůže odkazovat na web, který je vyhledávačem lépe hodnocen než Vaše stránky. Takto lze šikovně manipulovat s přerozdělováním ranku dané stránky.

Vzdělávejte se
Jenom tak totiž můžete v každodenním boji obstát. Dnes již nestačí jenom postavit web a čekat co bude. Je třeba sledovat moderní trendy a postupně je zavádět do praxe. Je třeba měřit návštěvnost, dávat na web novinky, přidávat odborně informační články na web nebo do blogu, pracovat s návštěvníky a budovat zpětné odkazy.

V dalším tipu Vám prozradíme, kolik odkazů by mělo být v PR článku ...

Zdroj: REGISTRACE ODKAZŮ