Vyhledávání

Kontakt

Agentura JAPA

Ke Skalce 307
267 42 Broumy

+ 420 724 302 638

info@agenturajapa.cz

Užitečné informace

Promovidea a PR texty – zaujměte zákazníky okamžitě

01.09.2025 13:54
V agentuře JAPA vytváříme videoprezentace, produktová videa a promo videa z vašich fotografií i vlastního videomateriálu. Kombinujeme je s PR texty, články a tiskovými zprávami, aby vaše značka byla vidět, důvěryhodná a atraktivní napříč všemi kanály. Proč kombinovat videa a PR obsah: Okamžitá pozornost: Videoprezentace zaujmou na webu i...

"Vše nejlepší k narozeninám..."

08.12.2015 12:00
Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí: Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin, vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat. Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše narozeniny vůbec nezajímají. Někteří si sice vzpomenou,...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

1. tip na zpětný odkaz - "Nejlepší je mít odkazy všude"

24.02.2013 12:51

Interní odkazy
Interní odkazy jsou ty odkazy, které vedou z Vaší hlavní stránky na další podstránky dovnitř Vašeho webu. Pokud chcete více podpořit některou svojí podstránku, odkazujte na ní i z dalších podstránek vašeho webu.

Odchozí odkazy nesnižují ranky
Vaše stránky odchozími odkazy o své rankové hodncení nepřichází. Pokud tedy budete odkazovat na cizí weby, dejte ale pozor, na koho odkazujete. Odkazování na "špatné sousedy" může snížit hodnocení vašeho webu. Za "špatné sousedy" jsou obecně považovány stránky se závadným obsahem, porno, gambling, warez, MFA weby.

Odkazujte na autoritativní weby
Není třeba se bát odkazovat na tematicky spřízněné nebo autoritativní weby. Naopak Vám pomůže odkazovat na web, který je vyhledávačem lépe hodnocen než Vaše stránky. Takto lze šikovně manipulovat s přerozdělováním ranku dané stránky.

Vzdělávejte se
Jenom tak totiž můžete v každodenním boji obstát. Dnes již nestačí jenom postavit web a čekat co bude. Je třeba sledovat moderní trendy a postupně je zavádět do praxe. Je třeba měřit návštěvnost, dávat na web novinky, přidávat odborně informační články na web nebo do blogu, pracovat s návštěvníky a budovat zpětné odkazy.

V dalším tipu Vám prozradíme, kolik odkazů by mělo být v PR článku ...

Zdroj: REGISTRACE ODKAZŮ